GALLERY

OVERVIEW
써클커넥션이 글로벌 AI 선도 기업 센드버드의 SPARK KOREA 2025를 성공적으로 운영하며 컨퍼런스 운영능력을 입증했습니다. 이번 행사는 'AI 에이전트 시대의 고객 경험 혁신'을 주제로 소피텔 앰배서더 서울에서 개최되었습니다.
이번행사는 센드버드의 공동창업자인 김동신 대표를 필두로, 센드버드 코리아의 이상희 대표, NOOM 의 창업자인 정세주 의장, 컬리의 김슬아 대표 등 업계의 리더들이 AI 서비스에 대한 다양한 주제로 심도있는 대화를 나누었습니다.
또한 AWS, 맥킨지앤컴퍼니, Socar, TwelveLabs 의 케이스 스터디와 미래 전망을 함께 나누며 센드버드의 새로운 챗봇 서비스 Deligh.ai 를 잠재고객에게 알리는 행사였습니다.
Circle Connection has once again proved its excellence in event management by successfully hosting SPARK KOREA 2025 for Sendbird, a global leader in AI. Held at the Sofitel Ambassador Seoul, the conference focused on the theme, "Innovating Customer Experience in the Age of AI Agents."
The event featured a stellar lineup of industry leaders, including Sendbird Co-founder and CEO John S. Kim, Sendbird Korea CEO Sanghee Lee, Noom Co-founder and Executive Chairman Saeju Jeong, and Kurly CEO Sophie Kim, who shared profound insights into the future of AI services.
Furthermore, the conference served as a key platform to introduce Sendbird’s new AI chatbot service, Delight.ai, to potential customers through in-depth case studies and future outlooks presented by global powerhouses such as AWS, McKinsey & Company, Socar, and Twelve Labs.
Circle Connection(サークル・コネクション)は、グローバルAIリーディングカンパニーであるSendbird(センドバード)**の「SPARK KOREA 2025」を成功裏に運営し, その卓越한カンファレンス運営能力を立証しました。本イベントは「AIエージェント時代における顧客体験の革新」をテーマに、ソフィテル・アンバサダー・ソウルにて開催されました。
本カンファレンスでは、Sendbirdの共同創業者であるキム・ドンシン代表をはじめ、Sendbird Koreaのイ・サンヒ代表、Noom(ヌーム)の創業者であるチョン・セジュ会長、Kurly(カーリー)のキム・スラ代表など、業界を牽引するリーダーたちが登壇し、AIサービスの多様なトピックについて深みのある対話を繰り広げました。
また、AWS、マッキンゼー・アンド・カンパニー、Socar(ソカー)、Twelve Labsによるケーススタディや未来展望も共有され、Sendbirdの新しいAIチャットボットサービス「Delight.ai」を潜在顧客に広くアピールする絶好の機会となりました。