딥앤로우 샘플링 이벤트

딥앤로우 샘플링 이벤트

CATEGORY

BX Event & Promotion

BX Event & Promotion

DATE

2025. 5. 1.

2025. 5. 1.

딥앤로우 샘플링 이벤트

CATEGORY

BX Event & Promotion

DATE

2025. 5. 1.

CONTENT

OVERVIEW

지난 5월, 서울의 대표 문화 축제인 '서울 스프링페스타' 와 '아이브 팬콘'에서 빙그레의 신제품 아이스크림 '딥앤로우(Deep & Low)'의 프로모션을 성공적으로 진행했습니다. 써클커넥션은 이번 현장 운영을 맡아 브랜드의 메시지를 효과적으로 전달하고, 관람객과의 적극적인 소통과 제품 프로모션을 원활하게 진행하였습니다.

수 많은 시민분들이 찾아주시는 광화문 광장에서는 5만여개 이상의 성공적인 샘플링을 통해 신제품을 홍보력을 극대화 하였고, 아이브 팬콘에서는 전속모델인 장원영의 모델 노출 및 제품 샘플링을 진행했습니다.

비가 오고 변화무쌍한 날씨가 도와주지 못한 아쉬움이 있지만, 마지막까지 최선을 다했던 캠페인이었습니다.

In May, we successfully carried out the promotional campaign for Binggrae’s new ice cream product, Deep & Low, at two major events — Seoul Spring Festa, one of the city’s signature cultural festivals, and the IVE fan concert.

Circle Connection led the on-site operations, ensuring seamless brand message delivery and active engagement with visitors through a well-executed product experience.

At Gwanghwamun Square, where tens of thousands of citizens gathered, over 50,000 ice cream samples were distributed, maximizing brand exposure.
At the IVE fan concert, product sampling was conducted alongside prominent placement of the brand model, Jang Wonyoung.

Despite the challenges of unpredictable weather, this campaign was a meaningful success thanks to the team’s commitment and thorough execution until the very end.

5月、ソウルを代表する文化フェスティバル「ソウルスプリングフェスタ」と「IVEファンコンサート」にて、ビングレの新作アイスクリーム「ディープ&ロー(Deep & Low)」のプロモーションを成功裏に実施しました。

サークルコネクションは本イベントにおいて現場運営を担当し、ブランドメッセージの効果的な伝達と来場者との積極的なコミュニケーション、そして円滑な商品プロモーションを行いました。

市民の皆様が多数訪れた光化門広場では、5万個以上のサンプル配布を通じて新商品の認知度を最大化しました。
また、IVEファンコンでは専属モデルであるチャン・ウォニョンの露出とともに、製品サンプリングも実施されました。

天候が変わりやすく雨にも見舞われる中での実施となりましたが、最後までベストを尽くしたキャンペーンとなりました。

OVERVIEW

지난 5월, 서울의 대표 문화 축제인 '서울 스프링페스타' 와 '아이브 팬콘'에서 빙그레의 신제품 아이스크림 '딥앤로우(Deep & Low)'의 프로모션을 성공적으로 진행했습니다. 써클커넥션은 이번 현장 운영을 맡아 브랜드의 메시지를 효과적으로 전달하고, 관람객과의 적극적인 소통과 제품 프로모션을 원활하게 진행하였습니다.

수 많은 시민분들이 찾아주시는 광화문 광장에서는 5만여개 이상의 성공적인 샘플링을 통해 신제품을 홍보력을 극대화 하였고, 아이브 팬콘에서는 전속모델인 장원영의 모델 노출 및 제품 샘플링을 진행했습니다.

비가 오고 변화무쌍한 날씨가 도와주지 못한 아쉬움이 있지만, 마지막까지 최선을 다했던 캠페인이었습니다.

In May, we successfully carried out the promotional campaign for Binggrae’s new ice cream product, Deep & Low, at two major events — Seoul Spring Festa, one of the city’s signature cultural festivals, and the IVE fan concert.

Circle Connection led the on-site operations, ensuring seamless brand message delivery and active engagement with visitors through a well-executed product experience.

At Gwanghwamun Square, where tens of thousands of citizens gathered, over 50,000 ice cream samples were distributed, maximizing brand exposure.
At the IVE fan concert, product sampling was conducted alongside prominent placement of the brand model, Jang Wonyoung.

Despite the challenges of unpredictable weather, this campaign was a meaningful success thanks to the team’s commitment and thorough execution until the very end.

5月、ソウルを代表する文化フェスティバル「ソウルスプリングフェスタ」と「IVEファンコンサート」にて、ビングレの新作アイスクリーム「ディープ&ロー(Deep & Low)」のプロモーションを成功裏に実施しました。

サークルコネクションは本イベントにおいて現場運営を担当し、ブランドメッセージの効果的な伝達と来場者との積極的なコミュニケーション、そして円滑な商品プロモーションを行いました。

市民の皆様が多数訪れた光化門広場では、5万個以上のサンプル配布を通じて新商品の認知度を最大化しました。
また、IVEファンコンでは専属モデルであるチャン・ウォニョンの露出とともに、製品サンプリングも実施されました。

天候が変わりやすく雨にも見舞われる中での実施となりましたが、最後までベストを尽くしたキャンペーンとなりました。

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